ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    NASIB BAIK
    17 November 2011 | 0 Comments






    harini orang dapat duit seratus tapi aku takdapat.hmm.normal lah.ada masalah sikit.masa lepaih gaduh,aku p masuk kelas dengan muka selamba ja petu cikgu sharipah kata " zainab , kamu p jumpa pengetua ." aku pung jadik pelik awat tetiba ja kan kena p bilik dia.aku p lah besama gf aku suraya zaidi.p masuk pejabat then masuk terus jumpak mama aku.hee,masa aku masuk tu mama aku duk senyumsenyum macam memahami maksud aku p jumpak dia >.<.tup tup mama kata dia mau support buku sekolah aku tahun depan.wahh.shiok gila.petu aku ngan su duk plan ngan mama nak pecah kelass untuk tahun hadapan.hmm.taktau lahh tu kerja mama.aku sayang pengetua ni sebab dia memahami aku and terima kelemahan aku seadanya :)






    kami berjanji kami akan belajar rajinrajin demi mengaharumkan nama BUDIMAN

    Cute Spinning Flower Red