ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    lovely brother :P
    1 November 2011 | 0 Comments
    tengku mohd fanniq haikal danish

     hat ataih ni abg angkat aku lebih kurang lagutu lah kan . hee . hari ni 1.11.11 birthday dia . so , aku mau wish happy birthday kat dia . dia baik sangat ngan aku , untunglah ada abg macamtu . hee . btw , dia dah kawin ouh . bini dia lawa . depa samasama doctor kot . lanie dia kat surabaya . ada praktikal lagi lah kott . taktau lahh kat dia . hmm . ni ni satu lagi semoga bahagia hingga ke akhir hayat . amin . aku sayang depa sangatsangat . haha . padahai kenai kat facebook jaa . tapi selalu duk chat , walling , comments . tu yang menyebabkan kami rasa macam serasi bersama . aummm . aku mengharapkan hubungan depa bahagia selamanya . abg aku hat hengsemm ni selalu jadik tempat aku luah perasaan kat dia . rahsia aku semua ada kat dia . iloveeyouu abg . muah sekali . :*

    Cute Spinning Flower Red