ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    PERKHEMAHANN .
    11 November 2011 | 0 Comments
    pasang khemah

    hee . seronok gila p perkhemahan badan beruniform smk bandar baru darulaman on 10 NOVEMBER 2011 . even tidoq kat sekolah satu malam pung , memang takleh lupa ah kenangan kawad pukui 11.35 malam lepaih dinner . ha tedia . muka semua pakat mengantuk api demi perkhemahan , budakbudak BBD hat comel lote semua pakat bagi tumpuan . ada la 2 3 orang hat sakit . tp benda tu semua takmenjejakan perkhemahan kami . masa malam kami mau tidoq tu , kami digemparkan dengan seekor anjing yang memasuki kawasan khemah perempuan . hii . suasana memang riuh gila . tapi aku buat taktau . tidoq tunjang utama bagi aku . haha . lagipung ada yang kami BENDA tu yang menyammar jadi anjing , so kami buat taktau ja . takmau kacau jiwa dia . hmm . lagipung kawasan padang sekolah kami memang famous ngan anjinganjing . jadi kami macam takkisah sangat la . hoho


    makan satay
    masa dinner tu perut aku duk meragam apa taktau.petu natasha emylia p amek satay ngan ayaq anggur bagi kat aku sebab dia kata muka aku nampak macam pucat mungkin sebab lapaq kot oh, hihi.masa malamni aku bukannya ada mood sangat sebab aku rasa macam otak aku serabai gila,petu dengan tulus ikhlasnya si zainab nie melayani perasaannya dengan duk sorangsorang kat belakang sekali.haih.makan pung sorangsorang,adalah budak mana taktau mai duk makan sekali ngan aku,buat sembang p lah kan.petu si ida kata "weh , stg mai duk depan aku sebab depan aku ada tiga kerusi kosong " . aku pung dengaq dia kata cemtu terus lah ambik kesempatan. hii.boring gila sebab persembahan malamtu duk ulik aku bagi tidoq.haaa,tibatiba ada kekasih hati aku sua BB dan dia berkata "WEH, KALAU HANG NAK ONL , ONL LAH" . haa tunggu bapak lagi . bagai orang mengantuk disorogkan bantal .

    syafiqah.pkah.aida.nab.suee.idaa




    kami mengharap yang terbaik untuk sekolah kami.kami syang bbd

    Cute Spinning Flower Red