ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    21 July 2012 | 0 Comments





    Assalamualaikum. Ahlan Wa Sahlan Wa Marhaban Bikum. Lamanyaa tidak meng ‘ apdet ‘ laman sesawang niee. Hewww. Korang puasa tak harinie? Posa betulbetul ke maingmaing? HAHA. First of all, rasanya takterlambat lagi nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak katt hangpa semuaa yang lalu lalang kot blog ni. Semoga Ramadhan tahun  ini lebih bermakna dari tahuntahun sudah lah yee. Isikanlah masa lapang kamu semua dengan beribadat kepada Yang Maha Esa. J Ehemm ehemm. Nak tegur sikit boleh tak ? Tolong boleh ? Hmm . Tolong  buang semua perangai hasad dengki tuu jauhjauh nah? Takmau dah duk dengkidengki  ngan orang. Nanti Tuhan marahh. Lagipung takkemana dengkinya tuu. Harini dengki kat orang esok lusa orang dengki kat kita pulak =.= Haih. Ubahlah nasib kamu tu menjadi lebih baik seperti Allah berfirman yang bebermaksud , “ Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga mereka sendiri yang mengubahnya”.  Oleh itu wahai saudara saudari sekalian berubahlah demi kebaikan kerana pilihan di tangan anda! Kita yang menentukan hala tuju itu ke arah mendapat keredhaan Allah , bukannya melibatkan diri dalam perkara-perkara maksiat. Wallahualam bissawaf.  Benarlah kata orang , zaman remaja adalah zaman yang penuh dengan pancaroba plus zaman remaja jugalah merupakan zaman yang paliiiiinnnnngggggggggggggggggg indah. Right ? Errr , janganlah kamu semua terperangkap dengan keindahannya kerana zaman ini boleh menjadi racun yang boleh memusnahkan hidup kita jika tidak dipandu dengan baik :’) Selain itu , ingatlah bahawa Nabi Muhammad bersabda yang bermaksud , “Beribadatlah seolah-olah kamu akan mati esok, dan bekerjalah seolah-olah kamu akan hidup selamanya “. Oh btw, terimakasih daun keladi sebab sudi lalu lalang kot sini, esok lusa lalu lagi okay. Hoho. Eh eh, Niat i bukannya nak bajet alim seperti yang sesetengah orang ketengahkan. Niat I ikhlas kerana Allah, Alhamdulillah I  dah berubah hampir 95 %. I dah bertaubat. I harap kamu semua terima a new Zaza Rara dengan seadanya. Hiwww. I takmauu jadi friendly dah. Orang meluatt. I nak jadi pendiam. HAHA.what a lie! Apapung, Manamana yang jahat tu datangnya dari kelemahan I , dan manamana yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T yang telah diilhamkan kepada i.




    p/s : Sekiranya Zainab Sughra a.k.a Zaza Rara ada buat salah silap dengan sesiapa saudara seislamnya,
          
       Harap dimaafkan

    • ·         Yang mana terasa dengan statusnya harap di hapuskan, 
    • ·         Yang mana terguris hati dengan tingkah lakunya harap di perjelas
    • ·          Yang mana terasa dengan katakatanya harap diluahkan. 

    HEIII Youuuuu, I menyusun sepuluh jari meminta maaf seandainya I penah mengumpat you, mencaci you, memaki hamun you. I harap you maafkan.  Sedarlah,  sedangkan Nabi Muhammad ampunkan umat-Nya dan tidak suka pergaduhan. Inikan pula kita hanyalah manusia biasa. So, Think about it. I dah minta maaf kat you, I nak kita macam dulu. I tunggu jawapan you. Phewww ~

    Cute Spinning Flower Red