ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    First day
    23 December 2012 | 0 Comments

    Auuuuchakk ? 


    heart you <3


    Walalalala. Hai apa cer kawan kawan aku lanie ? Hambui aih, lepaih spm ni pakat bawak hala tuju masingmasing aih. Its okay, Takpa takkecewa pung kalau hampa takkisah pasai aku. Lagi baguih. Tak semak kepala . Hikss nak cerita ni, takdi masa nak p qeja ada kawan baru mai ambik cek oi. Herrr bajet kann. Hmmmm biaq p lah. Dari semaqen lagi masa p temuduga duk melawak dengan dia kata nak mai qeja dengan dia. Alhamdulillah hatinya sangat baik, suci lagi murni. Hihi. So dia ada text aku pagi takdi tanya nak p ngan apa then aku reply kata p dengan dia lah. Hoho. Bangga sat. Eh tau dak tak penat mana punn qeja harini. Oh okayy la first time la katakan. Hihi. Masa duk buat qeja tu dan lagi duk gossiping dengan atikah. Untunglah -.- Suddenly kakak cakap ' boleh tutup kedai dah' , dengan hati yang berbunga bunga excited nak balik plus makann, aku pung kalut ah kemaih2 paa nak tutup kedai. Lepaih dah siap tutup pintu and said goodbye kat kakak, kami p bank sat. P bank in duit kat someone. Aku yang bank in, tapi atikah yang tekan. Hoho. Almaklumlahh orang kampung. Herher. lepaih ni mai sapa nak tolong bank in, aku reti dahh :P . (buat kemaih ) . Petu petu kami singgah makan dekat KFC <3 disebabkan aku takmakan apa dari pagi takdi. Hmmmm sedih dak ? Biaq p lah perut akuu. Oleh sebab aku yang terlalu gedik yang sukar dikawal ni, aku pung ajak atikah si comel lote ni snap gambaq. Hha buat setai gila padahai baru kenai. Jum tengok gambaq  yang men->



    Driving 



    Miawwww miawww >.<



    aku lapaq. Harap maklum.




    suspended..


    Holaalalalaa :/


    Alhamdulillah, Thanks sebab belanja aku makan sayang oi.  So bila dah kenyang  teringat  tilam demgan bantai kat rumah. Oh bahagianyaaa tidog lepaih makann. Haha. Sebabtu duk gemukk lagutu jaaa. Takkuruih kuruih. Hihi. Takpa takmau jaga badan dah. Nak biaq jaaa jadi gemuk. Hodoh punn hodohlahh. Miawww.

    Muka kenyang :)



    Cute Spinning Flower Red