ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Trio
    26 December 2012 | 0 Comments
    Hoiiii. Selamat malam sayang sayangkuu. Omaigod bangun pagi takdi dengan suka citanya bersiap sedia untuk p qejaaa. Hoho. Harini beli nasik lemak ayamm tiga bungkuih kat aku ( Omeii ) , atiqah ( Perri) dengan sorang lagi tuu Farah ( Helang ). Nak tau dak apa maksud yang dalam kurungan tuu ? Tuuu panggilan kami tiga pekerja. Dalam kurungan tuu gelaran bagi BF masing masing. miawww. Harini aku shift lap cermin , farah mop lantai and si perri tuu dia sapu sampah. Hampaaa tau dak even tiga hari kami kenaii, macammacam kami duk cerita senang kata gossip lah kann. Yang banyak cakap tu confirm lah aku kan. si helang tuu sat diam sat cakap, yang perri tu plak senyumm jaaaa. Masa tauke takdak takdi, kami duk menyembang jaaaa. Qeja apa takjadi. Hihi. Bila tauke mai, baru kalut buat buat lap sana lap sini. Aku lahh yang  over acting tuu yang laing buat qejaaa. Haha. Time pukui satu kami diberi masa selama satu jamm jaa untuk rehat. Seronok tapi letihlah jugak sebab orang ramai yang beli kat kedai Bsave ni haa. Almaklumlahh discount 10% - 25% . Rugi tauu kalau hampaa takmai beli barang sekolah dekat sini. At least kalau hampaa takmau mai beli , mai usha aku punn jadi laa. Haha. gedik satt ~

    Tauu dak kenapa kami boleh rapat ? Hihi. Disebabkan perangai kami yang boleh terima kelebihan dan kelemahan antara satu sama lainn. Wehh, kawan dengan helang dengan perri sangat bahagia okay. Sayang gila kat hampaa even kita aru kenaii. Hikhik.

    Bahagianyaa aku tengok helang takdi. Ada someone mai hantaq ayaq milo ais. Jealous kot. Perri punn sama laa duk texting jaa tak berenti. Sepet ja yang takdak apaa sebab dia busy duk bawak ' kain hinguih' dia  duk lap cupboard sana sini. Hoho.

    Masa rehat tuu tauke kann takdak kann ? Kami bertiga dann lagi duk snap gambaq. No wonderlah kalau gambaq aku banyak sebab aku niee kann suka duk snap gambaq gilagila. Untungnyaaa dapat kawan macam Perri dengan Helang <3





    Thanks for being my besties :)


    Herr herr.


    elyanie.zainab



    Muka buat setai kat tempat qeja.


    diela azha. elyanie rodzli


    lipat tudung macamni weii :/


    Hewhew. Tengok dak g gambaq kami? Taksangka kann baru ja kenai dah boleh sewitsewit dengan depa. Wei hampa dua, aku sayang gilaa kat hampa. Muahhmuah :*




    we're besties <3






    Cute Spinning Flower Red