ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    A day with them :/
    6 January 2013 | 0 Comments
    Assalamualaikumm and good morning everyoneee! dah breakfast kaa kamu semua? Kalauu belum lagi jum pekena roti canai dulu paa. Heee. Entry kali ni ' a day with them' Who ? Ofcourse la my dear perry and faraa. Tahu ?  ingat nak update semalam pasai story mory ni tapi letih punyaa pasai. hee biasalah tauke bagi cuti sehari kann semaqen, so tunggu apa lagi? Hang out la weyy, apa daaa.

    Okay, first sekali memang dari hari selasa lagi duk cadang nak keluaq nak keluaq nak keluaq samasama bila dapat gaji. Heee almaklumlah first salary :P Cadang punya cadang, bincang punya bincang. Alhamdulillah hari jumaat, berkat penghulu segala hari kami punn diberi cuti sebab birthday uncle ( tauke ) , kami punn fly p aloq staq tiga orang kami yang kononnya janda berhias. Hoho. Masa ajak tuu semua pakat takleh keluaq, bila dah keluaq kata kita lupa depa la apa lah. Haih nonsense ! Lagipunn ni lah deti detik yang kami nantinantikan :)

    Alright, tepat pukui 9.45 aku text perry tanya pukui bapa nak keluaq. No respond. Takpa lah aku biaq jaaa. Duk dalam 10 minutes macamtu dia call aku cakap macam biasa. Okay sayang, dengan muka takbersalah aku p bersiap apa semua pakai lawalawa (bajet) hihi. Dalam pukui 10 lebih macamtu perry mai ambik aku then kami p ambik faraa plak kat padang pekann nuu. Tunggu punya tunggu fara punn sampai. Hee okay lets go bebeh !


    Sebelum fly, kami p buh minyak kat petronas tanah merah tu haa. jumpak marzuq dengan izzat ka apatah nama dia -.- dann lagi said 'Hye' kat depa. punya lah friendly kami tiga orang sekepala niee :DD Masa ontheway tu dan lagi duk tanya nak p mana dulu sebab dalam kepala otak tak set up nak p mana dulu. Ikut hala tuju jaa. Haha. Kedengaran suara 'kita p pacific dulu nah' dalam qeta. okay, aku ikut jaa takkisah punn. Sambil duk qalit dengaq lagu paa sampai lah kami kat pacific tuu. teman fara p ambik duit then p toilet dulu ! Ofcourse laa. nama punn perempuan mestilah mementingkan kecantikan luar dan dalam. Hee. Akceli aku mana reti make up make up ni . Muka aku natural dah. Haha. Buat gedik paa. Btw, thanks to perry sebab pakaikan aku eyeliner. Bukan apaa, saja nak try :P 

    Masuk pacific round round kat tempat baju, sebab ingat nak beli dekat mummy, abah, kakak, abang, adikadik. Hmmmm selai punn aku takberkenan. Biasalah selalu mai pacific punn mai beli kasut crocodile dengan handbag mummy jaa -.- Tapi taksilap aku perry dengan faraa ada beli kot masa kat cp. Heee penatkan kalau berjalan pakai high heels ? wahaha untunglahh aku takpakai. kalau dakkrasa macam terawang awangan jerrr :)

    Setelah sepetang bersama, perut masing masing berkeroncong diulit perasaan lapaq. Haha. Perry dengan Faraa ajak p makann Mcd. Jyeah. Prosperity ayam satu ? Heee. Dak makan twister fries. Sedappnyaaa! Tu punn depa yang order. Aku duk bajet mak datin tunggu kat meja. Hoho. sorry kawann, aku bab bab order ni takberapa suka. Benci nak beqatoq buat line panjang panjang. Haih bukan jenih aku laaa ~ Sapa yang keqap keluaq ngan aku tauu la cemana. Kann sayang kann ? Herher -.-



    kelaparan :)



    Destinasi kedua kami p tesco. Okay, nothing to shopping there. Heee tuu punn jangan beli baju kemain. Baju biasabiasa saja. Kann tesco banyak blouse blouse ni. hmmm masa dekat pacific takdi, ingat jugak nak beli something tor him. Tapi disebabkan dia takboleh keluaqq sekali, taktau dia pakai size apa. Tengok kami macam satu saiz jaaa. Miawww. kiranya sama kuruih sama gemuk la kann ? Lalala. Suddenly tengah duk qalit usha baju dekat butik Rifaa kann , perry cakap adi nak p cp. Oh taktau kaa? CP stands for city plaza. Tempat anak anak muda duk melepak lanie. Okayy jumm blah p cp plak. Hee untunglah depa boleh keluaq dengan boiprengg depa. Jealous ouh. Takpa, aku pahamm dia qejaaa. Malaih nak paksa :/  
    Wing wing, masa dekat cp tu sementara duk tunggu adi dan lagi kami duk snap gambaq kat tempat parking. Holala punyalah gila lensa kami bertiga nie. Its okay, hak bergambar hak kami !



    everlast <3


    Nak tengok dak gambaq kami masa hang out? Huhu. Ada dak tauu. sebab bawak p dua camera. Rasanya dalam camera perry banyak la kot. Hihi. Sabaq sat tauu !

    Sayangggg awok.

    Gambaq  ngan farah takdak :( Sedihhhh. Semua gambaq aku dengan  si perry  yang comei  ni kann?       




    p/s : sumpahhh seronok gila keluaq dengan hampa. i love both of youu ! muahhhhh :*



    Cute Spinning Flower Red