ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Everlasting. . .
    8 January 2013 | 0 Comments


    shuann dengan ann :)


    Hai semuaaaaa? Buat apakah memalam ni? Boringg kan duk facebooking jaa sepanjang masa. Huh nasiblah aku ada jugak qeja nak buat hari hari. At least buleh lah menyibukkan diri aku kat kedai Bsave tu haa. Kann baguih ! Huheee. Akceli nak update pasai shuan shuan. Tahu ke sapadia tuu? Budak comel okay ? eh dak, budak OMEII okay ? Lalalala. heee anak tauke kedai aku qeja tu haaa. teramatlah omeii. Dahlah mata sepet, putih gebu. Walaweh tapi garanggg amat. Dia takfasih sangat cakap melayu. Bahasa cina jaaa. Kalau nak cakap ngan dia kena lah speaking. Hihi. Masa mulamula dia mai ngan nenek dia, aku ingatkan dia ni budak jenih hat takmau ngan orang, sekali dia mai peluk aku kot belakang cek oi. peluk tengkuk aku masa duduk sembang kira duit ngan perry. Haha. suprise la budak niee.



    Duduk takdiam sungguh la shuan shuan nieee. Tapi shiok duk kacau dia. kacau sampai qeyauu. Nasib baik kakk takmarah. Heeee. dia panggil chie chie ( kakak) kat aku. Hoho. bukak youtube tengok video gangnam style sambil dia duk menari kuda laa. Bahagianyaa ! Bila ajak dia snap gambaq jaa, posing habeh. Hihi.



    Masa dia duk cakap apa tah kat aku ( dalam bahasa cina ) aku punn angguk ja buatbuat pahamm. Thenn dia ajak p 7e kat tepi kedai aku tuu. Ushaa macam nak beli semua padahai dak punnn aku ja duk speaking duk tanya dia What do you want ? Dia reply ' Super ring ! Huhu. Okayy ambik super ring satu kat dia dengan skittles satu. Bebudak biasalah kann, jajan jajan nie suka sangat ~



    posing -.-





     Seronok layan keletah budak nieee. Even dia suka duk ciummm pipi aku, its okayy :) WO AI NI SHUAN SHUAN !

    Nasiblah ak suka bebudak. Lalala. So no wonder lah kalau depa duk peluk cium aku punn. tak rimaih aih. setengah orang taksuka kannn duk kena peluk cium ngan bebudak. Hihi aku okay jaaa :))









    p/s : nanti mai lagi tauuu. chie chie rinduuuuu sama shuan shuann <3

    Cute Spinning Flower Red