ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Ends of the month.
    4 February 2013 | 0 Comments
    Assalamualaikum hamba-hamba Allah yang soleh dan solehah? Heee mood bahagia harini okay? Alhamdulillah saat yang dinanti-nantikan akhirnyaa tiba juga. Guess what sayang? Yes. You're right ! Seperti yang diperkotak katikkan dekat laman sesawang facebook aku, dengan bangganya nak habiaq kat hampaaa yang aku dah dapat anak menakan. Perempuan. Finally :)

    Malamtu masa aku masuk ja dalam qeta, abah cakap 'kakni bersalin dah, dapat anak perempuan' Tapi abah cakap kakni operate. Hmmmm memang la masa nak bersalin tu kena bius bagai takbagi sakit kann tapi tapi tapi risiko operate lebih tinggi daripada bersalin secara normal. Ohh okayy. Kita hanya mampu merancang, tapi Tuhan yang menentukan segala-galanya. Pity of youu :'(

    Syukran jazilan Ya Allah, Omeiii sangat anak menakan aku. Macam muka mummy dia. Hihi. Putih putih melati, merah merah delimaaa~ Hoho. Haaaa masa dekat hospital p tengok kakak aku tuu taksangka betui laa dunia ni kecil kann ? Aku terserempak dengan cikgu lk aku. Wife dia pung bersalin sama tarikh dengan kakak aku. Everythings same. Cuma cikgu aku dapat beby boy. Kakak aku dapat beby girl. Hiwhiw. Wife dia punn operate jugakk. Alhamdulillah selamat ~ 310113 Birthdayyy diaa. Selang sehari birthday adik aku yang perempuan tu pulop. Then selang seminggu birthdayy aku plakk. Hoho. Serentakkk :)

    Ni ni ni nak tunjuk niee. Gambaq beby ni. Omeiiii tauuu !

    on my way :))

    beby beby beby ;))

    Masuk ja hospital, Aku teruih terkamm beby niii. Heeee teruja tauu dok dapat anak menakan. Yela first beby katakan ~  Sementara nak besaq . gebuu gilagila beby nii. putih macam mummy dia. Like mother like daughter laa :)

    Hoho. status aku daripada kakngah jadi makngah. Okay awesome sangat. Macam tuaaa ja kann bila dapat title makngah dalam familyyy :( Haish gedik aih. Kot mana punn memang kena panggil makngah lol. Mummy dah naik pangkat jadi tok mummy, abah pulak  naik pangkat jadi tok abahh. Awesomeeee.

    Aku duk jadi sorang sorang duk snap gambaq ngan beby nii. Pulun sungguh. Nak tengok ? Hahahaha.




    makngahhhh :/

    p/s : Lepaih nie nak suruh kakak aku berpantang dekat rumahh mummy, rinduuu dekat bebyyyyyy :')

    Cute Spinning Flower Red