ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Hey Ladies.
    14 March 2013 | 0 Comments

    Peace be upon to you gaiseeeee. Hing hing. Nak cerita pasai apa eh tengah malamni? Emmm emmm okat let it be lah nak cerita pasai apapung enn. Yang penting sekarang nieeee omeii bangga sangat sebab dah taktermakan lagi pujuk rayu babeng ituu laagi. Haha., Kasiaq sikit nohhh? Sorry! Apapapung yang hang duk text aku ka call aku ka, aku dah takmauu layan hang. Buang masa okay? I've new one. :P InshaaAllah. Kalaulahh kami disatukan, omeii harap sangat yang dia takkan buat omeii macam apa yang someone tu dah buat. Hmmmmmm. Okayy? Harap sangatsangat Ya Allah. Aminnnnn :D Lagipungg omeii taktauu lagi samada dia betuibetui serious ataupung maingmaing. Belum dapat dikenalpasti lagi. Haha. Senyummu menawan menawan, kau buat hatiku tertawaann. Omg omg omg. Awat aku jadi gedik semacam ja nieee. Herrr. Sebenaqnya aku takdak modai nak update blog tengah2 malam camni. satgi haaa mulalah pk macam2 kannn. Heuuuuu. I harap you takmenyesal kay? Tu ja i mintak. I takmau pisang berbuah 4 5 6 kali. Haha. *makan oreo*. Kekadang duk pkiaq jugak jodoh aku nih dengan sapalahh Tuhan nak tentukannn. Haih tu rahsia Allah okay? Aku cuma berusaha jaaa. You, i remind you again. Tolong jangan permainkan perasaan saya. Pls pls pls. Dah banyak kali kena. S E R I K. Haha. Sebab i jodoh you, i sayang you, i buah hati you, you husby i, i bini you,you sayang i, i cinta you. Hihi. Mengada dok? Alahhh, mengada dengan youu ja mehh. Harhar. Eh tau dak takdi kannn ada orang rindu kat titeww. Hohos. Okaylaaa titew rinduu awok jugak kay. Ehh mrngidam durian crepe pulak dahhhh. Dari petang takdi lagi youuuuuuu :'( Tapi you takmakan durian ennnn? Haiyaaaa. Hmmmm jum tidog jumm. Mata dah layu, -___- Okay sayang, mornight kayy. Loveyouuuu :*

    Cute Spinning Flower Red