ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Tuesday
    26 March 2013 | 0 Comments

    Assalamualaikum and morning olls. Hmmmm aku baru bangun tidog nieee. Bangun bangun badan rasa lemah ja. Mummy tanya 'kakngah pasaipa nie, awat yang muka pucat macam orang nak mati nie' Haih aku pung dengan tangan duk picit kepala jawab ' Hmmm taktau lah semalam kakngah telan panadol, takleh nak tidog la mummy. Mata duk rasa nak pejam tapi bila nak tidog takboleh plak. Herr. Bukan niat aku nak pisahkan antara jasad dan roh buat benda bodoh mcamnie. Tapi taktaulah kenapa begitu bodohnya aku. Macam takdak benda laing nak telan selain panadol. Mungkin disebabkan aku dah lama tak telan panadol. Hhaha. Err. Taklawak okay! Aku harap kali ni aku tak overdoseee. Hmmm sedih ni Ya Allah, sedih tahap nak mati. Tapi bekalan takcukup lagi. Sunnah takikot habeh lagi. kenapa zainab? kenapa?! Harini aku rasa macam takmau makan lahh. Hmm boleh dok ? Biaq biaq. Biaq aku mati kelaparan. Who cares ? Aku yang berdosa :'(. Heuuuu. Haish merepek aih -___-

    Dear sweetheart, i nak you tahu yang i sayang kat you bagai nak rak! Tapi i redho dengan apa yang berlaku antara kita suatu hari nanti. InshaaAllah i akan terima semua tu nanti dengan hati yang terbuka. Izinkan selamanya namamu dihati i okay. 


    p/s : Aku mahukan hubungan yang berakhir BAHAGIA. Terpisah bukan kerana orang KETIGA tapi biarlah terpisah kerana aku tidak lagi mampu utk BERNAFAS.

    Cute Spinning Flower Red