ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Heussss
    5 April 2013 | 0 Comments
    Hai keding, hai gemok, hai comel, hai handsome? Ambui gatai aih semua orang aku nak hai. Heeee. Sudah lama aku menghilangkan diri , kini aku kembali. Haha. Bongek la. Emm taktau nak ceqita apa malamni. Ha ! Lupa nak bagitau yang aku akan ambik stpm. Jadi budak sekolah again and again. Hmmm. Okay. Aku terpaksa akur atas permintaan mama and walid. Sabaq sat jaaa. 1 tahun 1/2 ja sayang i tinggai youuu. Aaaaaaaaa, i takot you ada orang laing nanti? Boleh ka you setia? Bolehka? Ohh berjuta juta soalan dalam kepala otak. Emmmmm apapung terjadi, i harap you takkan cari yang laing even you jauh dengan i. Hoping :'( Lagi satu, kalau you dah ada orang laing please. Let me know baby! tu pung KALAU okay? Tapi i tau taksemudah tuu kan you nak cari yang laing. Heeeee. Sayang youu ketat ketat sweetheart ! Aaaaaaaa biaq aaa nak kata i gedik ka apa kaa. You're mine ! Haaaa. Tahu dok? And i'm yours ! Ngeeee. Nanti kann i akan duk hostel, tapu tak sure lagilah duk ka dok sebab mummy kata i nie banyak songeh kalau nak duk hostel. Heee. Biaq biaq. Eleh kalau takduk hostel pung boleh fokus cemtu jugak enn? Emm takpa, ikot ja kata orang tua. Mana tauu ada hikmah disebaliknya. Heuuuuu.


    Okay. Dah habeh pasai bla bla bla kata ataih tuu, aku nak mention sekali lagi lah nama hang MASY. Tolonglah berambus dari hidup aku. Aku dah cukup semak dengan hang. Haih. Lagipung aku dah ada orang laing, aku bahagia disamping dia. Hmmmm hang ni lah, duk im aku panggil sayangsayang , hang takdak perasaan malu kah duk mengaku aku ni gf hang lagi ? Ya Allah, nak aku cakap bahasa apa lagi dengan

    hang? Dah sebulan lebih aku tinggai hang dan aku takkan mauu kat hang lagi dah ! Takpayah nak mai merayu rayu kat aku lah. Haishh. Aku dengan hang dah takdak apapa sejak 23/2. Harap maklum. Dan aku takkan sesekali berdamai dengan hang. I mean GETBACK. Menyesai separuh nak mati even 4 tahun dengan hang. Dah lah, banyak dah hang duk tipu aku selama nie. Serik dah weiii. Dulu couple break getback balik. Dah dah takmau dah buat qeja bodoh p duk terima hang balik dalam hidup aku. Yang hang WAJIB tauu lanie aku dah ada teman pengganti. Sapadia hang nak tauu dak? HAHA. Takpayah lah nak menyibuk hal aku, jaga tepi seluaq hang sudah lah brader oi.

    Cute Spinning Flower Red