ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    22 May 2013 | 0 Comments
    Assalamualaikum sayang rindu cinta kasih semua lahh kann. Fuhh fuhh berdebuu aihh blog aku nii. Dah sebulan tak menjenguk. Huh. Nak buat guane, kemalasan melanda diri. Well, semenjak dua menjak tiga menjak and bla bla bla ni kan, busy sangat. Hoho. Act, takdak idea nak update. Yolahh, malas nak taip, tulis rajing pulak aku kann. -.- Haaa 

    Oh let it be lah, nak cerita pasai akuu ni. Tau dak dua tiga hari ni aku rasa macam something wrong ja dengan aku.. Tiap kali lepaih semayang enn aku mesti akan qeyau. Apatah lagi masa aku sujud/berdoa. Hmmm aku serabut pkiaq pasai masa depan aku kaaa? Dak jugak. Taktauu lah. So aku decide lepaih semayang ja mesti aku akan baca AQ even selai ja pung jadi lah. Aku nak bagi jiwa aku tenang. Haaa. Semalam masa aku baca Surah Ar Rahman aku jadi sebak sangat. Ya Allah. Rasanya aku dah buang sifat mazmumah dalam diri aku. Emmm biasalah bila kita nak berubah, ada jaa halangan yang kita kena tempuhi. Ya Rabbi kuatkanlah hati hambaMu ini :'(

    Mummy pung kata perangai aku macam bukan diri aku. Ohh man, Apa maksud mummy? Hoho. Mungkin dua tiga hari ni aku selalu buat perangai kot?  Haaa. Agak dah. Ataupung maybe kes yang aku angin satu badan tuhh. Haaaa ! Maybe lahhhh. Aku dah lama kot takambik port sembang pasai hampa sekeluarga. Yang hampa nak busybody pasai rumahtangga kak aku kenapa? No wonder lah kalau kak aku kawin muda ka. Laki dia engineer ka pesawah ka cikgu ka. Ada kacau duit mak bapak kau ker? Ado? Act kami dah lama berdiam diri dalam kes ni. Malas nak buat pasai. Saudara semuslim kot ! Astaghfirullahalazim. Sabaqqqqq.................................

    Cute Spinning Flower Red