ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Halooooooooooooooooo ~
    26 June 2013 | 0 Comments
    Weheeeww. Alangkah bahagianya aku harini bila p 'sekolah baru' daftar untuk STPM. Hoho. Bangun awai gila harinii. Alahhh, bangun ja awai tapii duk bergolek ataih katil lagi sambil peluk teddy bear. Ngee. Jealous? Pasaii aaaa. Emm emm emmm. Dengan nafsu yang bergelora nak pakai baju sekolah, akhirnya aku pakai jugakk baju sekolah. Hihi. Tahulahhh takcomel pungg -.-

    Bersiap apa semua dalam pkui 8 lebih kot. Punyalah excited kan nak masuk sekolah baru. Phewww~ Dukk selongkaq baju aku yang masa form 4 dulu nii. Hikhik. Alahhh, nak pkai sementara jea pungg. Suka hati aku lahh. Harharhar. Pkui 10 satgi daftar. Ohmaiigodd. Isokay sebab aku p dengan walid so kalau ada apapa yang mencurigakan.. walid, jawab sat. Heee :D

    Keluaq rumah 9.30 then p jumpak walid dekat sekolah lah kann. Sampain jaaa dekat sekolah tuu terus p pejabat. Hanya Tuhan Saja Yang Tahu betapa sepinyaaaaaaaaaa sekolah tuu. Takkan cuti sekolah kot enn. Nak tau dak apaa? Majlis Anugerah Cemerlang sedang berlangsung rupanya -.- Haissss. Awat takhabiaqq awai awai tahh? Petu bila masuk pejabat sembang sembang dengan kerani paa semua, dia kata esok sekolah ni cuti peristiwa. Haa adik mai hari ahad ni lahhh. Nahh. Nampaknya lambat lagi ahhh aku nakk boleh masukk kelass nii. Erghhhhhhhhhhhhhhhhh. Isokay. Then walid tanya kerani tu pasai asrama. Herrr. Dup dap dup dap aihh. Buat dia daftar aku duk asrama memang gila lahh. Tengok tengok kerani tuu cakap 'Tuan, asrama nii kami tempatkan untuk budak budak sukan ja' Wahahaha. Bersyukur ke Hadrat Allah, semoga nafasmu.. seluruh hidupmu.. semoga diberkati Allah ~ Alhamdulillah wa syukurillah... Bersyukur padaMu Ya Allah ~. Yea, memang tuuu jawapan yang aku nakkk ! Keh keh keh. So, maybe aku takduk asrama kot. Meowwww. Bolehlah spend time dengan buah hati. Hikhik :*

    Tup tup masa nakk balikk jumpakk haziqah, fitrah dengan sapa tahh nama sorang lagii. Siap peluk cium aku. Haissss. Muahhhh ! Depa cakap jangan mai hari ahad, ahad ada karnival bapak apa taktauu. Mai senin. Ohh malangnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nasib aku Ya Allah. Sabaq sabaq. Hmmmm. K lahhh, Puan Hizirah Ariff selaku PK T6, Nanti hari senin ada budak comel nakk jumpakk okayy. Hoho. Byee. Semayang Zohor yukkk ! :*




    Cute Spinning Flower Red