ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    I'LL TAKE IT EASY
    25 June 2013 | 0 Comments




    Lailahaillallah ~Muhammad Rasulullah ~ 

    Hoho. Ni sebab duk dengaq laguuu kat blog buah hati lah nii. Hihi. Isokay. Tengahh merajukk sekaranggg niii okay. Merajuk dengann kedingg lahhh. Merajuk sebab dia reply text lambat. Haaaaa. Hentikanlahh penderitaan ~ Kembalilah keamanan ~

    Yea ustazah. Saya peningggg lahh nakk tentukan masa depan saya. Yea lahh..... Dari kecik lagi apa yang saya buat semua parents yangg atur. So macam boneka tahuu? Nak p mana orang dukk usung. Yeahhhhh. Boneka lahh sangat. Aku takpenah buat pilihan sendiri daripada aku kecik sampai lah aku umoq 18 sekarang nii. Tambahan pula aku ni adopted daughter. Omaiiigodd. Bersyukur sangat sebab keluarga angkat aku memahami aku. Ehhh dakk. Keluarga angkat dengan keluarga kandung aku sebenaqnya takdak bezanya. Aku takpilih kasih. Tapii dahh nasib akuu macamnii. Apapapung, aku berlapang dada terima semua nii even sangat membebankan aku. Bukan senang nak bahagikan kasih sayang ni tahuu. Lebih lebih lagi aku ni anak manja yang boleh diharap. Heeee. Err. Dak dak. Aku tipu jaaa. Aku ni cuma anak yang dengaq cakap, bertolak ansur, suka mendengar, rajingg. HAHAHA. Opsss akuu tipuuu lagii. Haisss. Biaq biaq :*

    Okay, maii sini nakk bisikkk ! Heee. Aku sebenaqnya anak yang langsung takboleh berenggang dengan mummy/abah. Yealahh, mauu tauu lahh. Akuu duluuuu orangg duk panggil 'adik'. Weheee. Beza 7 tahun plak tuuu dengan adik aku yang laki tuu. Haaa. Manja pung takhabiss lagii tahuu. Keh keh keh :D Aku tauu masa akuu kecik kecik duluu akuu seorang budak yang sangat baik. HAHA. Alahhh, semua budak baikk kann. Cuma akuu terlebih comel daripada uolls. Wahahaha. Ehhh kalau nak tauu aku takpenah langsung kena tibai dengan mummy/abah. Yealahh budak baikk lah katakannn ~ Weheee. Cuma masa form 4 kot akuu kena tibai terukkk sebab masa tuuu kejutan budaya sikit. Haha. Yea lahhhh. P dukkk sekolah agama petuu balik mai sini jadi honaqqq taktentu arahh lah kan. Apatah lagiii dengan terpengaruh dengan kawan yangg tah apapa. Ehh dakk, aku takboleh salahkan kawan aku sebab aku jadi macamtuu. Mungkin sebab akuu terlalu ikutkan hati. Yeahhhh. Aku jadii liaqq banyak sikit masa form 4 dulu. Emmmm.

    Sekarang nii akuu dahh buang dahh segala apa semua syaitonirrojimm dalam diri aku. Alhamdulillah setakat lanieee, akuu dah insaf. Thats why aku kata kalau aku masuk TATAR, Aku takmauu bergaul dahh dengan !@#$%^&*( . Haaa. Akuu takut pisang berbuah 5 6 7 kali. Akuu serikk dahhh kena tibai dengan abahh. Akuu tauu abah buat macamtuuu sebab dia takmauu akuu terus terjebaq dengan anasir anasir luar. Abah penah cakap kat aku yang aku jaa yang abah harap untuk jaga adik adik bila abah dah takdak nanti. Sebab kakak aku memang payah sikit nak mintak tolong. Sekarangg nii lagilahhh. Langsung taknampak batang hidung. Hemmmmm. Mummy........ Abahhhh..........ILOVEYOUUUUUUU :*
                           

                              

    Cute Spinning Flower Red