ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    I'm Taking STPM ^.^
    25 June 2013 | 1 Comments



    Sukacita dimaklumkan bahawa anak jagaan tuan/puan ZAINAB SUGHRA BINTI OSMAN no k/p : 950209-02-****  telah ditawarkan untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang KEMANUSIAAN di SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TUNKU ANUM TUNKU ABDUL RAHMAN. Sila laporkan diri anda pada hari Ahad bla bla bla..................................


    Arrrrghhhh ! Tensionnnn nakk matiiii bila PPD hantaq surat macamniii. Haisss. Isokay. Life must go on zainab. Kali nii jaaaa hang tolong dengaq cakap qarin hang. Masa depan kot ! Ya Allah. Walid lah nii duk doa bagi aku masuk stp. Holalala. Sepatutnya akuu kena lapor diri 9/6 rituu. Dahh surat baru sampaii. Haaaa. Salahkan cikguuuuuuuu sebab langsung takambik berat kes aku. Eh kalau salahkan cikgu, nanti takberkat pulakkk ilmu yang dia ajaqqq. Emmmmm, ampun ya cikguuuu. Muahh sikit. Hoho. Ya Rabbi....... sesungguhnya akuu redho dengann musibah yang menimpa diriku ini. Jangan salahkan takdir zainab. Jangan sesekali. Mungkin ada hikmah disebalik semua nii. Hmmmm. Oh zainab ~
    Weheee. Aku dapat sekolah yang sama dengan BFF aku kot ! Oh no no no. Takkan sesekali aku mengaku yangg dia tuu BFF aku lagi. Cukup untuk 2 tahun yang lepas k. Hutang piutang akuuu pungg hang takk langsai lagi. Herr -.- BFF stands for Ba** Fu** Friend. Haaaa. Opssss. Tetiba mulut bisa sikit pepagi nii. Ya Allah, ujian apa lagii yang Engkau berikan kepadaku ini? Sesungguhnya aku hambaMu yang lemah, hina, dan papa. Berikanlah aku kesabaran untuk menghadapi ujianMu ini. Allahu Rabbi.........


    Masuk ja sekolah nanti aku memang akan brush off hang dan geng geng hang 100 %. Hahaha. Sukahati aku lah kalau aku dah takambik tauu pasai hang punggg. So laziaaqqq ambik tauu pasai hang. Kalau nak kata aku budak baru yang belagak ka apa ka. Do i care about you ? HAHAHAHAHA. Geli tahuuuu. Aku belum maafkan hang lagi, plus perbuatan hang laaaaaaaaaaaaaaaaaaaagilah aku takkan sesekali maafkan. Heii zainab ni ego lahhh. EGOIS ! Kalau zainab cakap yang tuuu, zainab akan buat yang tuu. Hoho :D Aku takmau nanti first day aku kat sekolah tuuu blur bila hang mai tegoq aku. Jangan sesekali mai tegoq aku yea cik kakak yang cantik manis ayu rupawan jelitawan apa apa jea lahh yang seumpama dengannya. 

    Eh sat, aku nakkk update pasai laing. p update pasai hang pulakkk. Ohh shittos. Hemmmm. Nanti kalau kita TERjumpa ka apa ka. Satu jaaaa aku mintak kat hang, jangan tegoq aku. Dan jangan sesekali mai duk tarik tangan aku, peluk pinggang aku, tarik hidung aku like always. Menciii. 

    "Nabb...... Awat yang kejam sangat niii. Past is past laaaa". Haha. Yes qarin, aku memang dah lupa semua apa yanggg hitam hitam tuuuu. I mean bergaduh maybe ? Ahhh lantak lah apapungg. Emmmmm. Tapi qarin, aku punya parut masih ada tauuuu ! Luka luaq orang nampakk. Luka dalam sapa yangg tauuu. Harap maaf. Aku betui betui dah tawaq hati nakk cakap/sentuh/gelak and bla bla bla dengan hang lagi. Cukuplah sekadar Allah yang membalasnya. Aku memang jenis diam kalau orang maki/cela/sumpah seranah etc etc etc aku. Tapi ingatlah 'sayang' yea. Kita nakk hidup dekat dunia ni bukan sehari dua. Anak muda, jangan sangka matimu dihari tua. Just forget it. Bye !


    Anonymous wina said...

    hi sis...enjoy ur stpm moment and work hard..stpm isn't easy though as you need to give hundred and twenty percent commitment. all the best to you and may Allah bless.

     

    Post a Comment

    Cute Spinning Flower Red