ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Mahal Kita :D
    14 June 2013 | 0 Comments
    Qhaliff taktau yang aku rindu dia sangat sangat. Qhaliff taktauu masa aku sedih aku berharap sangat dia ada dengan aku. Qhaliff taktauu yangg aku cintakan dia sorang ja. Haaaa. Tapi tapi tapi dia memang sentiasa dengan aku pungg. Dimana ada aku, disitu ada dia. Haha. Muhungg jaaaa. Sejakk aku kenai dia. Aku dahh takusha laki laingg. Haaaa. So no wonder lah kalau awa kata dia pelik dengan aku sejak aku couple dengan qhaliff, aku dah lupa aiman, lupa faiz, lupa nawal, lupa apa bala yang penah berlaku sebelum ni. Sorang jaa aku taklupa. Ehem. Haaaa. Even kekadang awa selalu curiga dengan kehadiran qhaliff dalam hidup aku.. Aku takkisah langsungg. Aku percaya suatu hari nanti dengan izin Allah Yang Maha Esa, kami akan bertemu. InshaaAllah. Janji Allah itu pasti. Cuma berdasarkan ketetapanNya. Fyi, Aku couple dengan Qhaliff bukan atas dasar apa yang dia ada. Cuma atas dasar dia boleh bahagiakan aku sayangkan aku cintakan aku. Tu jaa yang aku nakkk. Aku takpernah nak bermimpi disiang hari dengan nak permainkan dia. Akuu tauu mungkin sebelum nii aku pernah dipermainkan. Tapi aku takpernah ada niat nak permainkan sapa sapa. Past is past. Let bygone be bygone. Doakan semoga kehidupan aku diberkati Allah dan diberi hidayah untuk menjadi muslimah yang sentiasa bersyukur dan tafakur ke hadrat Illahi. Aku inginkan keluarga yang sakinah, dipenuhi dengan mawaddah Allah dan disirami dengan nur. Amin Ya Rabbal Alamin. Doakan agar hubungan aku dan Qhaliff tidak putus ditengah jalan dan sentiasa mekar hingga akhir hayat. InshaaAllah :)

    Cute Spinning Flower Red