ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Terlaksana jugakk impian akuu :)
    17 June 2013 | 0 Comments

    Weheee. Bahagianyaa bila semua benda dah settle. Tapi tapi tapi, barang takberapa nakk cukup lagii laaaa. Haihh manyak benda lagii yangg takbeli. Duhhh, kaknii tolong akuu sat. I need your help :( Dulu kalau aku nak p mana mana, kak aku lah jadi mangsa kena packing barang akuu. Wolalala. Lanie dia dahh bersuami so aku kena lah buat sendiri. Aaaaaaa. Nanti kalau ada yang tertinggai lagumana? Haiyooo fening feninggg ~
    Aku dah lah suka buat qeja last minute. Nanti apa pung takbolehh. HAHA. Setakat laaa alhamdulillah, barang aku dah pack dahh tunggu nakk p jaaaa. Hai Ipoh, Goodbye Jitra. Haha. Ajet ajet jaa macam takmau balik Jitra dahh kann? Phewww ~ 


    Omw nakk p Hospital Besar Alor Star. Masuk ja qeta mulalah nakk snap gambaqq kann. Haha. Mummy selalu kata kat aku kalau taksnap gambaq sehari taksah. Uhuk uhuk. Mummy kena paham, anak mummy yangg kedua nii laingg dari yangg laingg. Haha. Muka nii muka excited nk p buat medical check up. Hoho. Kononnya nak masuk IPT lahh enn. Hewhew. InshaaAllah, nanti kalau semua benda dah settle, aku habaqq naa aku masuk IPT mana. :D

    Mungkin STPM taksuka kat akuu, sebabtuu lah dia takmauu terima akuu enn enn? Haaaa ni salahh kat cikguu tuuu ! Dia buat hala balai jaaaaa lepaihh walid suruh akuu p IPT niii. Sobs sobs :'(
    Akuu ada jugakk nafsu nakk pakai baju sekolah macam tahun lepasss. Tapi awat diaaa takpahammm. Sebakk tahuuuu :(

    Haaaa okayy sampaii jaaa HBAS, Akuu masukk ngan abah mummy p kat kaunter apa semua p tanya bla bla bla kan. Omaiii ingatkann cepat bolehh siap. Seminggu kot ! Tuuuu tera urine test saja. Haissss. Disebabkan course yangg aku ambikk memerlukan aku untuk menjalani medical check up Hepatitis B plus HIV/AIDS. Huhhhh. Dekat Hosp nii takdakk pulakkk check up untuk itu. Hmmmmm. Terpaksa p KMC laaaaaaaa. Depa suruh yang mana ambik course sama dengan akuu tuuu p buat medical check up kat KMC. Mauu takk hanginn akuu. Sehariann dahh kat situuu. qwertyuiop sungguhh aihh.
    Tapi disebabkan abah tinggai aku kat HBAS tuu sorang sorang, so akuu sempat lahh kenai dengan orang yang ambik course sama dengan aku nii. Tapi tapi tapi dia masuk Kolej SEGi nate gapo taktauuu. Herrr. :*

    Nur Amalina :)

    Haaaa. Ni lahh kawan baruu akuu masa kat HBAS. Haha. Padahai takkenai langsung kot. Dia sekolah mana pungg aku taktauu tetiba duk ajak dia jalan jalan kot taman sebab dia pung kena p KMC jugakk. Hoho :p Dia pung duk tanya aku banyak sangat pasai aku kerjaya akuu. Aciwahhh. Haha. Dia kata muka aku macam familiar. Omaiii. Btw dia duk hutan kampung, so dekat lahh dengan jitra. Mungkin penah nampak akuu kat mana mana kot. :D Selamat maju jaya Amalina ! :3

    Sampai jaa KMC dalam pkui berapa tahh masa tuuu 11 lebih kot. Isi borang apa bala semua then baru lahh nurse cantik tuu ambik darah, buat check up mata then p xray. Hoho. Tauu dakk masa xray tuu enn enn. HAHA. Something bad happened to me. Arrrghhhh. I hate bila nakk kena pakai bajuu tuu. Rasa macamm nak masukk p dewan bedah. Phewwww. Dengan kena sanggui rambut tinggi tinggi. Dah macam orangg lepas beranak tahuuu. Haisss. Okayy bila dah lepas xray tuu kannn..... Kena tunggu 2 jammm sebab orangg ramai ngat ngat. Especially students lah kann. Hoho. Never fear for anything, never shame but never free ~
    Apakk ahhh. boringgg gilaaa duk kat situuu tambahan pula battery phone kiok pulakkk ! So sorry my darlingg. Duk text elok elok tetiba battery empty . HOHO. Nak buat cemana, dahh semalam abangg takcharge. Ihik ihik.

    Tunggu punya tunggu. Doc ada emergency case pulak kat tingkat dua. Adusss. Tunggu lah sampai pukui 4.30 katanya. Tengok tengokkk tauu dak pkui berapa tera nakk siap ? Pkui 6.30 ! Ergghhhhhhh akuu rasa macam nakk pitamm ja duk kat situuu tahuuuu. Dah la seharian takmakangg. Lepastuuu ambikk darah pulakk. Uwaaaaa. Dukk tunggu kat situ sorang sorang. Abah dengan mummy p Changlun p kendurii. Untunglahh tinggai anak kat KMC sorang sorang. Haaaaa masa doc ambikk darah akuu tuu. Nasiblah dapat doc ppuan. Dari awai buat medical check up sampai habis semua doc ppuan yangg urus. Fuhhh lega hati inii :)

    Last last pkui 6.30 dah dapat result xray akuu. Alhamdulillah :) Nah nah tengokk nihhh :D


    Model KMC



    Cute Spinning Flower Red