ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Ramadhan datang lagi.
    10 July 2013 | 0 Comments
    Alhamdulillah. Bersyukur ke Hadrat Illahi kerana dengan limpah kurniaNya, kita semua masih diberi kesempatan untuk menunaikan Rukun Islam yang ketiga. Weheee. Dengan niat sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah. Ya Allah, bahagiaaaaaaaaaaaa sangat sebab tarawih malam pertama nii, aku semayang 21 rakaat. Yangg awa dukk tidog ataih bahu aku. Alalala sweetnya kawan aku sorang nii. Ihiks:*
    Act awa nak buat 8 ja. Aku yang nak buat 21. Weheee. Awaa dahh mengantuk dahhh,. Menguap terukk dah aku tengok dia. Rasa kesian lah pulak. Dia dukkk suruh aku cubit cubit tangan diaa nakk bagi hilang mengantukkk. Masa aku cubit tuuu dia terkejut tengok tangan aku putih lagi daripada dia. Alololo. Yea lahh, itew dukk umahh ajee. Puiii. Dakklahh. Hangg enn selalu duk naik moto. Haaa. Sebabtuu lahh gelap sikit. Awaa marahh aku sebab aku cubit dia sakit. Haha. Tengok kuku lahh sayangg. Kuku i kan panjang. Kih kih kih. Awaa dah warn akuu suruh potong kuku. Hihi. Malasssssss.
    Esokkk dah 1 Ramadhan derr. Semoga Ramadhan tahun ini membawa rahmat dan barakah Allah SWT. Heee. Harap harap tahun nii aku puasa penuh lah yea. Sebab aku nakkkkk jugak rasa puasa penuh. Haha. Kantoi sudaa tiap tiap tahunn takpenuh. Ngeee.




    Pasai nak raya aku memang takprepare apa langsungg. Tapi tapi tapi.... Selalunyaa baju raya aku pagi raya baru siap. Oh mummy memang busy dengan tempahan dia. So baju anak anak pulak dia memang takkisah kalau malam raya baru buat and siap pagi raya sekali dengan basuh :) Nasiblah aku jenis takkisah langsung kalau baju mummy buat takdan nakk siap. Sebab aku paham mummy kann busy. Tahun nii ingat nak pakai warna merah. Hihi, Tapi......... Mummy macam takmauu jaaa pakai warna merah. Emmmm. Nampak gaya kena p Gene Martino jugak ahhh. Haaaaa. Husby aku pakai baju warna apa tahh raya nii? Heeee. Macamlah duk serumah enn. Takapalah, aku ikot jaaa mummy nakk sarung aku baju warna apa raya nii. Takkisah langsunggg! Dulu masa kak aku ada boleh ahhh pakai baju sama, warna sama, brooch sama. Haha. Tapi tuuu duluu. :D



    So, sempena kedatangan bulan yang mulia nii. Saya Zainab Sughra Binti Osman ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Umat Muhammad (Ramadhan AlMubarak) kepada mummy, abah, walid, mama, adik farah, kakni, abang solah, mahdi, syahidah, Abang Danish, Kak Jihan, Bakal suami, Bakal adik ipaq, bakal mertua. Heeee :* Semoga Ramdhan tahun ini lebih baik daripada sebelumnya. InshaaAllah. Banyakkan amalan amalan sunat dalam bulan yang mulia ini.



    Cute Spinning Flower Red