ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Semakkkk.
    12 July 2013 | 0 Comments
    Assalamualaikum. Selamat Pagi Cinta. Selamat Pagi Rindu. Selamat Pagi Kasih dan Salam Ramadhan. Alhamdulillah.. Done otp dengan kekasih lama semalam. Haha. Kekasih lama aku tuuu aten a.k.a Zatyl Aqmar Azhar kot fullname dia kalau aku taksilap. Weheee. Act, aku dah lamaaaaaaaaaa takjumpak dia. Tahun lepas kot kami jumpak sat masa aku qeja kat Bsave. Yaa. Aku nakk cita pasai dia nii. Heeee. Dia pung ramai haters jugakk kalauu uolls nakk tauu. Samalahh dengan akuu pungg. The problem is aku taktau kenapa musuh kami sama nama. Haha. Orang taksama. Nama ja sama. Emmmmm. Memang sekolah yang aku duk laniee macamtuuuuuuuu ka sejak azali :( Eh dakk, bukan sekolah... Orang yang duk dalam sekolah tuu. Ihiks. Atenn sentiasa support akuuuuu dari belakang. Seteruk teruk aten, bagi aku dialahhh kawan aku yang good listener. Hahhh. Tuuu pungg dia selalu kena game. Kesian diaaa. Emmmm. Dia suruh aku buat taktauu jaa dengan haters aku dekat sekolah tuu. Well, aku enn budak baruu kat sekolah tuu. Haha. Dia pung pelik awat ramai sangat yang dengki kat aku. Haha. Dia kata 'aku tengok hang bukan ada apapung yang depa nak dengki kat hang pasepa. Kalau comel tu laing kira ahh' Haha. Dan lagi aten duk puji aku. Haiss. Dia kata aku ada bela saka ka apapa dak. Aku habaq kat dia 'laki aku duk buat minyak dagu malammalam kat aku' Haha. Dandan suruh aku peturun ilmu kat dia. Hahahahaha. Aten aten. Aku dm dia duk habaq masalah aku kat dia. Dia call teruihhh. Masa dia call tuuu aku takleh nakk cakap dengan dia. Masa tuu aku tengah qeyauuu. Omnomnomnon :*

    Masa otp dengan aten tuuu enn enn secara taklangsung dia cerita habihh masa dia f1 duluu bla bla bla. Allahu Rabbi. Aku baru kena sikit jaaa dah serabut dahh. Baru budak kelas, aten sampai satu sekolah haters dia. Hoho. Kesian sungguh haih. Orangg nak dengki kat aku sebab aku terlalu ramah kot, sebab aku kenai ramai oranggg. Aku rasa benda tulahh yang menimbulkan perasaan iri hati dalam diri depa dan secara taklangsungg depa akan benci kat aku. Aku rasa lahhhhh. Haaaa. Ehh sukahati aku lahh aku nak ramah dengan sapapung. Eeeeee. Aku rasa selagi aku takmintak duit mak bapak hang untuk sara aku, takpayah lah hang nakk ambik tauu pasai aku. Aku duk sekolah mana, dengan sapa aku kawan lani, aku lani dah berubah,
    aku taklayan hang macam dulu, aku dah belagak ka apa kaa. Not your bussiness wahai betina ! Ehhh. Maafkan saya, maksud aku. Perempuan. Herr. Lagi satu, takpayah nak busybody nak cita kat lelaki separuh ppuan tuu pasai aku. Takrasa semak ka dunia kalau hang duk ambik tau pasai aku? Oh lupaaaa pulakk. Hang tengah transfer pahala hang dekat aku. Hahaha. Bahagianyaaaaaaaaaaa. Thanks to you bitch!




    THE END

    Astagfirullahalazim. Sesungguhnya aku sedang berpuasa. Ya Allah. Maafkanlah kata kata kesatku yang telah aku lemparkan kepada hambaMu. Astagfirullahalzim. Engkau berikanlah mereka petunjuk dan hidayahMu agar pintu hati mereka terbuka untuk bertaubat kepadaMu Ya Allah. Jauhilah aku daripada orang orang yag fasik dan munafik ini Ya Allah. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa. Engkau Ampunkanlah segala dosa mereka Ya Allah. Kembalikanlah mereka ke jalan yang benar. Aminnn.

    Cute Spinning Flower Red