ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    Hostel.
    13 August 2013 | 0 Comments
    Benda yang paaaaaling aku taksuka ialah duk hostel. Hmmmm. Rasa macam takboleh nak berpisah langsung dengan mummy/abah. Yea lahh. Bagi akuuuu.. Even aku dah ada 2 orang adik, aku rasa macam aku lahh adik. Hihi. Sebab aku dengan adik aku beza 7 tahun. So aku dah terbiasa dengan cara layanan mummy/abah/kakak dekat aku sebagai adik. Emmm. InshaaAllah, kalau takdak apapa.. lepas raya ni aku akan dukk asrama. Aku harap sangat walid batalkan niat beliau nak tempatkan aku dekat asramaku syurgaku tu. Hemmm. Takboleh terima kot :( Aku dah lah jenis pancing. Aaaaaa. Tahuu dokk? Jenis takboleh nak share dengan orang. Kecuali orang yang betui betui aku sayang aku akan share lahh. Muehehehe. Aku takkisah langsung nak duk asrama ka apa ka. Tapi yang aku risaukan sangat sebab sekolah tu sekolah sukan, budak budak yang duk asrama semua budak sukan. Aku? Aku cuma budak comel. Yangg takreti nak berdikari. Haha. Bukan takreti nak berdikari cuma kalau boleh akuu nakk mummy yang buat. Emmm. Yealahh, dah besaq panjang dah nii. Ada masa aku akan buat sendiri dan ada masa aku akan suruh mummy buat. Weheee. Aku cuma makan tidog jaaa. Kalau nak cari bini, jangan cari macam aku. Malaihhhh. Hoho.

    Secara jujurnya aku takpenah bersedia nak duk asrama. Takkisah lah dua bulan ka berapa bulan ka. Ai ken dai kalau duk asrama :( Ai ken believe it. Aaaaaaaaaaa. Walid, takpayah la tempatkan zai dekat asrama tuuuu. tau dakk form 6 zai sorangg jaaa U.U Emmmmm. Dengan mummy nakk....... lagi. Haaaa. Takpayahh la nahh nahhh ? Heee. Kekadang aku cuba muhasabah diri kenapa walid suruh aku duk asrama. Maybe dia nak aku lebih tumpukan pelajaran. Yea walid, zai boleh buat semua tuuuu. Takkan walid takbangga lagi dengan apa yangg zai dah korbankan ? Urghhhhhh. Takpa walid. Penggal 3 nii zai bagi 4 flat. InshaaAllah. Zai nak buktikan yang zai boleh buat kalau zai takk dukk hostel. Zai takmauu jadi masa zai kat agama yan Y.Y


    Cute Spinning Flower Red