ҨҕαЈїғғ ❤
1 2 3 4 5 +


  • Assalamualaikum. Hai. Welcome to my cute land. I'm ҨҕαЈїғғ's ❤. The owner of this blog. Be nice here or i'll call my superman to kill you ! Bye.



  • Daisypath Anniversary tickers
    This is that we call siblings :)
    6 August 2013 | 0 Comments
    Nyomeiinyeeeeeee awokkk ;)
    Bangun pepagi takdi rasa macam malaihhhhh gilossssssss nakk p qeja. Ehemmm. Part time okayy. Haaaa. Saya okay saya dah boleh kerja part time. Weheee. Tengah malam ni aku nak cita pasai bf kak amani tuuuu. Dia langung takpercaya kata aku dah kawin. Yesss. Memang aku tipu dia. Sapa suruh dia gatai duk tanya. Ada buat cara ada. Satgii takpasaii jaaa jadi kot laing. Berebut laki bukan qeja aku nahh. Muahaha. Nakk tauuu dokk cita pasai apa? Omnomnomnom. Maii nakk cita.


    Semalam memang kak amani ada cita kat aku pasai laki ni. Tapi aku taktau yang mana satu... Sebab banyak sangat cerita dan banyak sangat lelaki yangg dia dukk sebut. Bukan masa akuu lah duk ngapai nama lelaki ~ Hoho. Tetiba dia p butik takdi tanya aku nak mai bila butik dia sebab laki tu nak mai. Aku pun pelik ah. Apa kena mengenanya aku dengan laki tuuuu? Tudia tudia. Aku rasa macam ada benda nak jadi masa bukak posa satgi. Hmmmmm tengokk, kan dah kata.. Laki tuuu mai duk lepak kat kedai kak amani. Come on lah weii. Kami qeja. Bukan nak layan hanggg. Grr. Nasib aku baikk sebab ustazah ada kat butikk teman aku. Tapi sat jaaa :'( Weheee. Atleast masa dia mai panggil aku kat butikk tuuu. Dia mesti berangapan yang ustazah aku ada la apa la. Yess! *jahat kan* Hahahaha. Bekpi bekpi. Okayyy, masa aku tutup kedai tuuuu aku dah tanya kak amani, laki tuu ikut ka dak. Dia kata laki tu ada kerja. Hmmmmm yes yes yes! Aku pun teman kak amani tutup kedai apa semua kann. Dahtuuu kami p tempah meja sebab nak p round dulu kot depan yawata tuu. Tengok tengokk.......... Jeng jeng jeng.. Boyfie dia maii. Akuu duk rasa pelik dah dia duk usha mata aku duk senyum. Hishhhh. Menakutkannn. Akuu cuba menjaga ikhtilat (pandangan) akuuu. Takut satgi terzina mata dengan bf kak amani. Sesungguhnya dia sedang berpuasa. Hoho. Tapi kalau dia takpuasa punggg.. Tarakk masa ahhh nakk main maing mata ngan dia. Gelii awww :/





     Model sambilan untuk jubah kain lace. Haha. Kalau ada orang beli, pacik tu nak bagi free kat aku. Muahahaha. Rupanya kegemokan aku mebawa tuah. Lepas 15min aku menggayakan busana Amar Musafir ni.... Ada kakmai tanya aku berapa harga. Dia nak beli. Muehehehe. Taksangka. Aku sesaja ja duk test baju kat situ. Tengok tengok pacik tu cabaq aku. Hikhiks. Model sambilan yang takcukup inci dan mokkk mokkkk. Heeee :* Takkisah pung kalau nak pakai baju cemni masa raya nanti. Daripada pakai peplum Saloma, baik pakai jubah lace laguni. Ayuuu jaaa ~ Haha. Perasan itu harus ada dalam diri kita kayy :D


    Yea. Saya dah kawin O.o



    Love. Love. Love


    Masa dukk round round kat bazaar tuuu, depa dua dukk berkepit jaaaa. Hmm
    sedangkan aku? Hanyalah mampu berdiam diri :) Dia dukk sibuk tanya kak amani aku ada bf dokk lagi la apa la. Hishhh. Makk hang bagi aku makangg ker? Senang cerita aku cakap aku dah kawin. Dia diam terussss. About 5-10mins baru dia cakap kat aku dia takpercaya. Aku kata 'Laaaaaa. Ikot suka ahh' Dia tanya aku kenapa takpakai cincin.. Aku tanya dia balik salahkan kalau aku takpakai cincin? Dia diammmm. Petuu duk semban dengan kak amani. Hoho. I hate when dia usha mata koko akuuu. Sangat tidak suka. Macam takdak natang laing hang nak usha. Usha lah mata gf hang. Errr -.-

    Alone.
    Masa berjalan tuuu dia cuba dan mencuba untuk tauuu sapa suami aku, ada anak berapa, suami kerja apa... Aku diam. Hangg nii dah kenapa? Busybody sangat ehh pasai akuuu. Haihhh. Nasib lahh aku dan kelip kelip mata kat kak amani. Pakat muhunggg. Hahaha. So, dia kata kat aku yang dia takpercaya sebab dia tengok aku macam anak dara lagi. Luls. Last sekali aku tunjuk gambaq aku duk dukung eryna / qhaliff dukung baby tuu kat dia.HAHA. Dia kata.. Okay aku menyerah. Aku rasa macam nak gelakkkk guling guling jaa bila dia tengok gambaq tuuu terus dia percaya. Amboiii dia. Takdi takpercaya sangat.Masa balikk tuuu, aku diam ja sebab kak amani duk sembang dengan dia. Dan aku.......? Okayy. Aku sorang jaaa :( Dukkkk text husby. Muehehehe :* 

    Cute Spinning Flower Red